"Ge & ta"

"Tur att man är som man är"!!

(vaknade för tidigt nu igen, läste & somna sen om en stund till, skönt!!).

Hade planerat in fortsatt städning mm idag, så det var bara att sätta igång.
Det gick ganska bra. Bara man tar det lugnt, utan stress.
(pappa kom förbi en stund, så jag fick sitta ner ett tag med honom).
Men se så....städa, fixa, stöka.

Fick ett långt gripande & djupt berörande mezz idag.
Å vad jag önskar att jag kunde trolla, hokus pokus!
Men livet kan vara en krånglig väg, med många vägskäl, å svårt att välja.
Och vi har ju inga facit, utan vi får leva, prova & försöka.
För det enda man ska ångra, "är det man aldrig gjorde"!!
Å man ska ALDRIG ge upp.

Jag lyssna, försökte komma med något positivt.
Å jag vet, att de kommer bli bättre.

På kvällskvisten dök Sofie upp.
Å så kul, Å vilken energi & glädje hon förmedla, härligt.
Hon verkade på topphumör.
Sånt smittar av sig ;)
Lycka Till gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0