En annorlunda dag!

Imorse ringde jag å beställde skottning av gården.
Lika bra!
(Sofie kom ner med snöskyffeln å tänkte skotta gården, De var gulligt gjort/tänkt. Tack!).

Pappa undra om jag kunde följa honom till läkarn. De gjorde jag. De blev t.o.m en sväng in till stan.
Å det gav bra resultat. Bra läkare & ny medicin. Hoppas det blir bra & rätt. (jobbigt för oss alla inblandade nu!).

Avsluta dagen med filmkväll "TWILIGHT", hos Cilla. Trevligt & mysigt.

(och Sandra har väldiga tankar/funderingar mm, på utbild. o dyl. Hoppas de löser sig).
(å min kära är helt slut & ont i ryggen. Tur han får jul-ledigt snart).

Väderomslag till max!
Igår mitt på dagen -15.
På kvällen +-0
Idag mellan -4 & -7
Och nu ikväll + 2 och lätt snöfall!!
Inte konstigt det känns i kroppen!!

MEN ANNARS ÄR DET GANSKA BRA!! & LUGNT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0