Det går trögt!!

Onsdag, eller rätttare sagt ,natten till onsdag!
(somna sov ca. 1 timme, vakna, å kunde inte somna om. Så då klev jag upp. Trist).
Idag är det vintersolståndet, (eller vad det heter).
Ja, här känns livet upp & ner fortfarande. (om man tänker på "det" & känner efter för mycket).
Men man är ju inblandad.
Kan inte fatta, att det kan bli sådan förändring.
Å inte vet jag hur jag själv ska aggera.
Men men, de visar sig, vad det bli!
(lugnast è iaf, å vara tyst).

Blev en sväng till stan idag. Jag hade ju nån julklapp som inte var klar.
Gick stan, fram & åter, kolla, jämförde pris & kvalite mm. (huvva vad jobbigt, får ju ONT i ryggen på 0-tid!!).
Men till slut så. Fann jag de jag skulle ha, så jag fick va nöjd med det.
(önskar att inspirationen & fantasin vore bättre, då julklappar ska inhandlas. Då vore det mycket enklare & roligare).
Fast jag antar, att största boven är ekonomin!
Och, att kroppen inte längre orkar/hänger med.

Fick oxå , uppdrag av min bror. Att kolla upp en julklapp som hans barn önska av Farfar.
Så jag lova kolla det. Å jag fixa det. Men de blev lite rusch, innan allt klaffa. Men till slut så!

Kände för en skön avslappning efter allt detta.

Så jag tog å sola lite, sen lånade jag badkaret av Cilla & tog ett härligt & avkopplande bad. Super skönt.

(nu kom jag åt nån knapp igen, så texten blev så där stor! Hockuspockus!!).

Jaja, de var lite om dessa dagar & äventyr. Hoppas allt kommer ge med sig och bli bra. Så att man får känna att allt är under kontroll & lugnt/harmoniskt.

God Fortsättning, Julen närmar sig. Och mys med mina underbara tjejer mfl.

GodNatt/morron!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0