Dagen före....

Fredag den 23 december 20011, Stora Blåsjön!!

Nu har jag, Cilla, Sandra, Sofie & "moffa/faffa" anlänt till min bror och hans familj i Blåsjön,
för att fira jul tillsammans.
Vi körde två bilar hit, och det behövdes. Snacka om packning.
Julklappar, mat, kläder mm mm.
Nätt å jämt att vi fick plats i bilen.
Vi åkte direkt till bror, fick "gofika". Hembakta mjukstutar med skinka mm.
Mina flickor fick äntligen träffa sina "små kusiner" Agnes & Alva. Å på dem var det full fart.
Jag & pappa åkte till stugan, tjejerna stanna kvar en stund hos morbror & kusinerna.
Har nu packat in allt i stugan & bäddat sängen mm.
Datorn är superlångsam här!!
Pappa har installerat sig, och små surrat hela tiden!!
Nu kommer mina älskade flickor, så nu ska jag mysa med dem.
Imorgon är det JULAFTON!
Och det kommer bli en ANNORLUNDA UNDERBAR JULAFTON!
(saknar min kära, hoppas du har det bra, med dina).
Nattinatt
GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0