Börjar närma sig slutet!!

Fredag 30 december!!
Kallt, -12 grader & lokalt nere i - 15!! Brrrr.....
Vaknade tidigt. (sover ju inte så där jätte bra på soffan).
(önskade allt vore annorlunda, så man va hemma i sitt lugna trygga bo!!).

Tog iaf 1 timmes prommis idag igen, skönt. (måste verkligen komma igång med bättre & mera motion igen).
"Hem", damsög, diska, skura badkaret, sola & duscha.
Gick en sväng å hälsa på pappa. (inte för att jag hade lust, utan bara för att....).
Orkar inte vara så speciellt social nu. Känner mest bara för att vara ifred!

Cilla kom hem, å laga "go-middag", korvstroganoff, Mumma. (hon è bra duktig hon).
Hon är även djurvakt nu under nyårshelgen. Så ikväll for vi dit en sväng & umgicks med djuren.
Elda ska hon göra oxå! Hon stanna kvar för att sova där,
Jag tog en prommis hem.
Blir ensam inatt. (kanske tjyvlånar sängen).

Ska nu försöka känna av, mina tankar & känslor.
(har lyssnat & pratat lite med en viss person ikväll, som inte mår så bra...)
Men det är inget jag kan göra något åt!

Imorgon är det Årets Sista dag!
Önskar den blir bra & att det som sen kommer ska bli ännu bättre,
FÖR OSS ALLA!

NattiNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0