2 dagar före jul....

Idag visar termometern på - 20 grader!! Brrrr.
Inte sovit så bra inatt. Vakna & var vaken ett tag, piss.
Bror ringer vid 8 (från taxin & dålig mottagning. Jag sa, - ring när du är hemma OCH har tid!!).
Har väntat på att han ska höra av sig, sen i söndags ungefär.
Vi ska prata ihop oss, gällande julmaten bla. Kunde ju vara bra, att i tid få veta VAD som ska handlas.
Men jag è inte förvånad!!
Julstämning?? Nä.
Men snön har iaf kommit. Så det är vitt, rent & fint.
Tur man har duktiga barn iaf.
De har bakat kakor, matbröd & fixat köttbullarna mm.
Jag, ja jag går bara å väntar....
Men jag vet, att tillsammans med mina älskade underbara barn, så kommer allt bli toppen.
ÄLSKAR ER.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0