Överraskning

Ja, nog blev jag överraskad alltid!

Min kära skulle hem i helgen (till H-dal allså). Hade lite där som skulle uträttas.
Hade nämnt att det skulle varit mysigt att komma upp (till Blåsjön) å hälsa på en sväng.
Men att sitta å åka ytterliga 40 mil, tyckte vi bägge, var för jobbigt.

(men, bara för att han nämnt att han funderar på att åka upp,

så fick jag känslan av att han skulle komma och överraska).
Så jag hoppades!
;)

Men på fredagkväll, ringde han vid 7-tiden & var hemma :(  Då kände jag "-han kommer inte"!
På lördagsmorron tänkte jag, kanske kommer han idag :)
Då ringde han vid 12-tiden, från stan! (då va han ju åt helt fel håll).
Så då fick jag inse, -"att han inte kommer".  :(

Men på söndagskväll DÅ KOM HAN!
DÅ BLEV JAG GLAD & ÖVERRASKAD
Gulliga han, puss

Så då fick vi umgås tillsammans. Mys.
Och på måndag morgon, for han åter!
Tack för att du kom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0