ZumbaMaraton

I lördags var jag på Zumba"maraton", vi körde i tre (3) timmar!!
SKIT KUL!
Är faktiskt "impad" av min "kondition/uthållighet", för orken & flåset, är de inge fel på.
Kroppen höll, nästan hela tiden. Sista timmen gick sämre. Då tog det hårt på ryggen och knäna.
Men tjurig (& dum som man är), så höll jag ut.
Så jag var INTE snäll mot kroppen.
(å det kändes ordentligt hela natten & ännu!!).
MEN KUL HADE JAG & DET VAR JU DET SOM VAR MENINGEN.

Katt-momma!
Idag 10 april,
blev jag "momma" för tredje (femte) gången, åt mina "4 fota håriga söta kattungar".
Så nu har de katter, alla mina Älskade döttrar.
Nyttigt att få ta ansvar & ha någon att ta hand om.
Önskar er alla, Lycka Till, med era små söta "bebisar".

Nu ska jag ta & njuta av det som är kvar av denna vecka.
Helgen har varit bra & jag känner mej ganska nöjd.
Kör ännu på soppor, och det känns jätte bra.
Även om jag tänker & längtar efter "mat & annat gott" (har ju "fuskat" någon gång under tiden).
Ha de så bra, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0