Seg start, bra slut

Inte kul.
När man vaknar, fast man inte är utsövd, pigg eller änns har lust att vakna.
Ljuset tränger sig igenon persienner & rullgardin, alldeles FÖR tidigt.
Men så otroligt skönt, att kunna vända på sej & somna om en stund.
De är mysigt.
När man sen vaknar (igen), lite piggare.
Tittar ut genom fönstret, och ser att det små regnar. Då känns det mindra kul. Trist.
(fast på samma gång är det ju bra. För snön försvinner fortare, det blir renare ute, av regnet).
Alltså, lite friskare.
Tog fram regnstället idag. Fick ha det på min promenad. Lika bra det, så slapp man bli blöt.

På eftermiddan gick jag till Cilla.
Vi hade planerat in en prommis tillsammans. Trevligt. Inge regn då, skönt.

Ikväll var jag på sista Zumba-passet, för denna gång.
Så himla kul. Med zumban.
Bra, kul träning UTAN att man tänker på det som en träning.
(fick upp på scenen, å "leda passet" en sväng. Pinsamt, men de gick bra).
Efter påsk, kör vi en omgång till, på 10 ggr. Så då hänger jag på igen.
För det är ju så kul.

Nu ger jag upp för idag.
Kryper i säng, och läser ett tag.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0