Mitt-I-Veckan-Dagen Onsdag 27 April

Vilken dag!!
Vaknade (för tidigt igen). Klev upp, drack morgonkaffe, kollade nyheterna. Kröp åter i säng, å läste ett tag. Mysigt.
Klev åter upp, klädde på mej. Tog en morgonpromenad. Ingen värme. Ingen sol, Brr.
Plocka fram kyckling & korv ur frysen. Tänkte laga nån portion med mat. Bra å ha!
Efter lunch tog jag promenaden Ede/Håxås, (ännu bara ca. 8 grader varmt), vantar på, mm.
Titta in till pappa på hemvägen. Fick kaffe. Surra lite allmänt.
Hemma igen. Gjorde "korvstroganoff" & "kycklingwok". Så bekvämt å ha färdig mat. Bara att värma.
En sväng till Cilla. Gjorde lite "hushållsyssla" medans hon åt. Sen tog vi en kort prommis. Trevligt.
Nu värd en slö/slapp kväll i soffan. Kolla snyggingarna i Grey`s, sen Of the Map.
Gjorde en ny uppdatering av Explorer 9 (tror jag det var). Nått nytt man ska lära sej igen!!
Tänk OM, man kunde förstå & lära sej allt nytt. Vad bra det skulle vara. Så många "finesser" som man missar, bara för att man inte förstår. Men de lär nog bli bra iaf!

(Jag har tur jag.
Som har så underbara döttrar,
ÄLSKAR ER).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0