Fredag hela veckan!!

Fredag, söndag, onsdag eller vilken dag i veckan som helst!
Ibland har man "noll koll på vilken dag det är", Å så var det idag!
Vaknade kl.04:00 inatt, inge kul alls.
Och en massa funderingar störde min sömn.
Lyckades somna om. När jag väl vakna var klockan mycket. Och jag kände mej super seg!

Fick för mej att putsa fönster & byta gardiner. Byta några dukar. Och städa lite.
Samtidigt som jag fundera på vad vi ska äta till påsk, och om jag ska baka nått.

Min promenad blev av, först på eftermiddan. Men vad gör det, Inget!
(tog och joggade lite, var tvungen och prova).

Bestämde mej för att baka. Så efter en sväng på affärn, satte jag igång.
(kan ju vara bra, att ha nått ifrysen om någon kommer)
(synd bara, att jag själv har svårt för att låta bli, att ta nått till kaffet).
Men har inte provsmakat nått idag. Så det blir spännande sen!

Marita ringde idag. Jätte länge sedan vi hade kontakt.
Jag blev så glad.
(hon säger att vi är, som om vi vore "systrar")
Ja, nått har vi ju. Det känns!

Jo, det är ju fredag idag.
Skönt. Jag älskar verkligen lugnet. Speciellt när kvällen kommer och det blir mörkt.
Så himla mysigt, när det är tyst, lugnt, mörkt & man bara får göra det man känner för.
Då è de fredags-mys!
Ha en trevlig helg!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0