För ett år sedan!!

Ja, idag för ett år sedan, var mycket annorlunda mot för idag!
För det första så var de lördag (påskafton). Vi hade pratats vid på telefon (jag var i stan, hos Sandra).
Igår på Långfredagen, hälsade jag på dej på sjukan, du var in på dialys.
skärtorsdagen, var jag upp till dej på hemmet, lämnade en påsklilja, lite godis & önskade dej "Glad Påsk"
Allt var som vanligt, som det brukar. Du var lite piggare & gladare. Fast du önskade, att allt vore bättre. 
Krama om mej, önskade mej "Glad Påsk". Å bad mej hälsa tjejerna.
Du var alltid så omtänksam.

Idag har jag varit till graven en sväng, tänt ett ljus, (inför morgondagen, den 4:e April).
Vilken har blivit, en väldigt speciell dag!
ÄLSKAR & SAKNAR DEJ JÄTTE MYCKET, KÄRA MAMMA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0