Dagarna före Påsk!

Ja, måndag idag!
Allt känns trögt, trist, jobbigt, olustigt, ingen inspiration för nått, kroppen värker, tankarna fladdrar.
Ja istort sätt, SKIT!!
Men det går över ;)

Ska planera lite inför påsken, mat mm.
Kan inte fatta, att det ska vara så svårt/omständigt att bestämma vad vi ska äta.
(Men det har ju med min "förmåga" gällande matlagning å göra. Så jag è ju inte brydd!).
Men vad det än blir, så blir de nog bra, så de så!!

"OM" det nu det blir nått!
Min ena "ängel", är ju borta på "semester", och hon hinner nog tyvärr inte hem, föränns sent på kvällen.
Andra "ängeln" vet inte vilken dag hon passerar här.
Sist men inte minst, den sista "ängeln", hon är troligtvis på plats.
Men vi tar det som det blir.
De som kommer kommer!!

Min promenad idag som var tänkt gå in i skogen en sväng,
blev inte som jag tänkt. Det var FÖR BLÖTT, trist.
Tog fram cykeln idag, kul. Man kommer ju fortare fram.
Tjyvade lite "påskris".  Kan ju va festligt å ha, till påsken. Ska pynta med lite fjädrar & kanske nått ägg.

Vädret är förhoppningsvis på väg å bli bättre.
Det har blåst i flera dagar nu. Men idag titta solen fram, härligt.
(och isen börjar släppa från land)
Kanske våren äntligen è på väg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma vi kommer och jag ser jättemycket fram emot din superdupergoda mat du ska bjuda på, längtar. Håller på att svälta mig själv för att jag vill äta så mycket, Älskar dig bästa mamma

2011-04-18 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0