BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!!

Ja, så var man hemma igen. Efter 3 dagar i stan.
Å mycket har ju hänt, under dessa dagar.
(bäst av allt, har ju varit, att jag fått umgåtts med ALLA mina ÄLSKADE Tjejer).
Och att allt de som skulle göras, har gått BRA.
Måndagen var ju "sorgensdag". Samtidigt som den blev efter planer "nystartensdag",
och även en nervös sådan, men väldigt Lyckad.
Allt gick bra, även om man var pirrig & fick vänta länge!
Tisdagen, var "återhämtningsdagen".
Idag onsdag, trodde vi, att det skulle bli "hemgång" mitt på dagen.
Men ack vad fel vi hade!!
Klockan blev nästan halv 9 på kvällen, innan vi kom därifrån.
En sväng på IcaMaxi, å sen hem.
Har sett till, att du kom hem ordentligt gumman.
Å nu è jag hemma, Fått mitt kvällskaffe ;)
Å nu ska jag krypa ner, i min egna sköna säng
Å drömma sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0